Vilken skit dag!

Ja åker iväg för att komma på läkarbesök kl.13.00
Fått vänta på denna i tid i en måndag, o ringt o försökt få en tidigare tid...
Men nä, de har varit fullt.
Jag kommer dit, o nä "jag finns inte i deras register"
Alltså, jag blev så arg!!
O de ska krävas mycket för att få mig arg!!

Efter mycket bråk o tjafs så fixade de en ny tid till mig..
Lite snarare..
Ja jag sitter jätte gärna o väntar när jag fått en avtalad tid o Dessutom Har 5 barn hemma med barnvakt då Ale jobbar!!
Morrrrr...

Skulle va ridning för Wilma idag också, men hon hade sprint i sin fot så hon ville inte genidrag.
Igår trampade hon på en spik (nån bräda i deras koja som de lagt fel)
)
Den gick igenom hela skon, ajajaj.
Rakt in i foten.
Min stackars lilla tjej ❤️

Idag har jag även fixat presenter till våra 3 födelsedagsbarn vi har på fredag.
Men de är fan inte mänskligt att fixa till en barngrav!
Kommer aldrig någonsin tycka det!!
Det är ju så jävla ont!!!



Lite blommor också såklart!
Men de kommer sen! 
Dom ska vara färska!

Annars håller jag på för fult med twinsens presenter..
Så kul att fixa o greja!
🎉🎉🎈🎈

Ni får se när det är klart ;)
Tänk om twinsen skulle dyka upp här o koka 😂😱😜
De går juh inte!!

Nä, nu ska jag sova!
Godnatt med er!


Kommentera här: