Agnes går!!!

Min lilla lilla tjej går!
Helt galet!
Wilma o Agnes sitter o leker på golvet o de skrattar högt..
Ser sååå härligt ut.
Sen ställer Agnes sig upp o GÅR!!
Lilla snorpan!

O det bästa av allt...
JAG HAR ALLT PÅ FILM!!
Wiiii, Ale var inte hemma så är verkligen så glad!!
Nu missar inte han heller juh!!
(Twinsen är 11mån nu)
Så snart springer väll hon, o Vincent är snabbt efter hela tiden!
Han pratar desto mer!
Idag fick jag med på film hur han skrattar, säger "Hejdaaaa" o vinkar.
Min lilla prins!!! 😍

O de stora barnen är sååå stolta över twinsen!
O vad de leker ihop!
Bästa vänner!!
Riktig sann syskonkärlek. 




Tyvärr kan jag inte lägga upp bilderna o filmerna än, då jag inte hittar min USB-kabel så kan inte lägga in på datorn.
(SÅ KOM I GEN NU BLOGG.SE!!! Se till att man kan lägga upp filmer via appen snart)

Hittar jag kabeln så kommer de upp!
Sååååå söta!!
❤️❤️❤️

Kommentera här: