Helgen!

Ännu en helg har gått..
Det går så fort dagarna nu! Speciellt de dagar man är ledig med hela familjen.

Men nu jobbar mitt hjärta NATT i två veckor!!
Vanligtvis, skit tråkigt!
Men vet ni!!
Jag älskar när han jobbar natt, fö. Då ses vi hela dagarna o han träffar barnen mer!
Då han är tränare o de är fotboll/innebandy/ridning.
Ja våra veckor är totalt uppbokade!
Måndag: Fotboll Jesper, Innebandy Ale
Tisdag: Ridning Wilma, Fotboll Ale
Onsdag: Fotboll Jesper, Innebandy Ale
Torsdag: Fotboll Ale

Ni ser ;)
Så är de med en aktiv familj.
Snart ska Hugo också börja med något, han kan inte riktigt bestämma sig ;)
Därför gör han inget just nu.
O så ska juh jag träna på nått sett någonstans 😂👍
Men jag gillar att gå, så jag tar nog twinsen i vagnen o trampar iväg! :)

Våran helg har varit såååå mysig!!
I fredags så grejade vi o fixa här hemma. Just nu håller vi på med trappen, blir så sjukt snyggt!
Men tid tar de!
Sen blir de "Pysselrummet" :)

Jag vet inye vad som hänt med Appen här...
Går inte att lägga till bilder längre??

Anyway, lördagen var de städ o familjemys.
Kompisar var här o lekte o ja, en mysdag på hemma plan helt enkelt.
Hela huset fullt med ungar 😍👏

Söndag...
Trååååååk söndag.
Kallt o pissvädee ute.
Ale måste sova (ska jobba natt) o sen ska han o de stora barnen på fotboll.
Jag o twinsen blir hemma!
Får se vad vi hittar på ;)

(Usch va tråkigt de blev utan bilder nu...sorry)

Kommentera här: