Så sjukt nöjd!

Ibland blir man sådär extra nöjd!!
O nu är en sådan dag jag lyckades!!
 
 
Agnes o Vincents biler är inte uppe då jag har förlagt mig deras 6mån kort!!!
Blir knäpp, vart fasen har dom tagit vägen!!!???
Vingarna är gjorde av pizzakartong o gamla böcker.
Är så nöjd!!
 
som ni ser har jag kunnat lagt till bilder nu, de är för at jag bloggar via datorn ikväll...
Blir tokig, HÄNG MED I UTVECKLINGEN BLOGG,SE!!
 
Så nu blir de väll en bildbomb när jag orka starta datorn...haha.
 
 
här om dagen gjorde vi "Godis-popcorn"
Smaka typ som tivoli, popcorn o sockervadd i ett :P
Äsch de va kul att göra nått spännande med barnen!
 
 
Twinsen har börjat äta mer o mer själva,
Så stora!!
Dom fyller fasen 1år snart, HELT GALET!!!
 
 
Hemlagade köttbullar med hemlagat mos stod på menyn idag.
åh va de tyckte de va gott, som resten av familjen!
De är verkligen sååååå gott!!!
(Hur man väljer att göra pulvermos kommer jag nog aldrig förstå)
 
SMARRIGT!!!
 

Kommentera här: