GNÄLLINLÄGG!!

Nu kommer de..
Håll i er!
GNÄLLINLÄGG!!!!

Fan va ont jag har!!!
Hemskt illamående o kräkningar, Fogarna gör ont, haft huvudvärk i över 2 veckor, smärtan från foglossningen går upp i magen så även den värker.
Jag är sjukt trött, yr och totalt likblek.
Ja, jag har anemi,
Jag får inte upp mitt blodvärde.
Jag jobbar o sliter, men jag går verkligen på knäna nu..
Jag är en zombie...
Hatar de, jag vill inte bli sjukskriven än.
Men de verkar inte som om jag har nått val nu...
Ikväll höll jag på att svimma...
Allt blev svart o fick lägga mig på golvet.
Nu känner jag att detta är inte värt de längre.
Vem gör jag detta för?
Ibland är jag så dumt jävla envis.
(Ja läs noga nu, för de kommer nog inte hända igen att jag erkänner 😜)

På fredag ska jag till läkaren, ska ringa i morgon o kolla om jag kan komma i morgon istället...
De måste hjälpa mig, jag mår inte bra!
Jäkla skit....



Ja ni ser juh själva...
Är så sjukt blek.
Ser sjuk ut...:(
O jag känner mig verkligen sjuk...

Har dessutom fått skit ont i halsen nu som pricken över i:t.
Min mun spricker, pga anemin har jag sjukt torra läppar...
O de gör så ont, inget hjälper.
Blä!!!

Nu ska jag inte gnälla mer, kände att jag var tvungen att få ur mig allt.
O de är de som är så bra med min blogg, jag kan skriva va fan jag vill 😜✌️

Så nu ska jag sluta,
Tack för att ni ville "lyssna"
Puss på er!


Kommentarer:

1 Emmelie - ensamstående mamma till Ebba och Hugo:

skriven

Men vännen vad blek du är. DU har testat olika sorters järntabletter och även blutsaft o järnrik mat? Kram

Svar: Ja, Niferex o Duroferon. O blutsaft (smakar rumpa) och massa spenat o grejer...
Inget verkar hjälpa 😡
mammabohman.blogg.se

Kommentera här: