Läkarbesök...😡

Ibland blir jag bara förbannad.
Ringer in o kollar mina symtom muntligt...
(Huvudvärk, magvärk, hjärtklappning, yrsel o illamående)
De vet om min bakgrund givetvis.

Åker dit, de tar ett bltrk o en urinsticka.
Sen "bye bye"..
Fick citodon för huvudvärken och medicin mot magkatarr...
Seriöst??
Jag känner väll för fan om jag har magkatarr.
Suck.
Nä jag ska nog hålla mig till SPEC-Mvc där de har lite innanför pannbenet.

Givetvis sa jag till...
"Men nej, magkatarr känns de inte alls som..."
Vi provar om de är de först....
"Okejjjj?"
O huvudvärken...du ska få en migränmedicin...
"Men jag är gravid!! Jag får inte äta det"
Okej....vi provar citodon....

Alltså? Vart fick hon sin utbildning?
I kellogspaketet?
Hon jobbar som bm på Mvc..
Seriöst?
Suck!

Nä, jag skippar dom!
Den 17:e ska jag till min ena läkare igen, känns betydligt bättre!
Hade jag inte haft dopplern hemma o kunnat lyssna efter hjärtljuden själv så hade jag givetvis aldrig åkt hem..
Men jag kände bara en hopplöshet, o va irreterad hur lite hon lyssnade på mig!
Fan..

Jaja...bebis lever iallafall.
(Tack vare dopplern vet jag de, inte Mvc)
Jag ska tydligen må skit!
Vem bryr sig lixom!!?

*HORMONMONSTER*

Kommentera här: