Rastlös deluxe!

Ja smärtan är olidlig ibland alltså.
Men inte fan försvinner rastlösheten för det...
Suck!!

Det är tur man har symaskinen o kan göra lite då o då, o kunna gå ifrån o lägga sig igen...
Men de håller en sysselsatt iallafall.


Sydde en värmekudde till mig själv.
Händer inte ofta att jag gör ngt till mig själv faktiskt...
Men åh va skönt det var!!
Den lindrar faktiskt lite för stunden!!
Rekomenderar!!

Hann även med några beställningar i veckan...








Lite smått, men as roligt att göra!
Håller just nu på att göra tryck, ska bli Lego-ansikten.
Mycket pill är de, men de blir jätte bra!
Ska försöka hinna klart i morgon, men smärtan tar över tyvärr...
Så lite i taget!
Men de är kul att hålla sig sysselsatt!

Annars har jag piffat lite i badrummet, ska ta lite bilder i morgon så ska ni få se!
❤️❤️❤️

Kommentarer:

1 Emmelie - ensamstående mamma till Ebba och Hugo:

skriven

Åh du visar allt som jag vill ha, sånna kepsar hade ju vart perfekt till våren och sommaren =)

Svar: Hehe 😘
mammabohman.blogg.se

Kommentera här: