Snart påsk!

Snart är de påsk!
Det går så fort....
Nästan lite läskigt!
Men denna påsk är lite speciell,
För jag ska få träffa mina tvillingbröder för första gången.
Dom är 1år äldre än mig.
Det är min mammas mans barn.
Så vi är "bara" syskon på låtsas.
Men dom räknas ändå!
Dom är juh trots allt familj ❤️
Ska bli sååå kul att äntligen få träffa dom!
Lite spänd såklart!

Idag är jag ledig, så idag ska jag handla!
Måste se till att  hjälpa påskharen lite på traven. 😜
Vad har ni i påskäggen iår?
Jag brukar ge 1 med godis o sen köpa nått annat, brukar bli så hysteriskt mycket godis annars.

Har ni några tips?


Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Spännande. Jag ska tvätta av soffan här nu under dan så kan jag komma bort med den senare./BeA

Svar: Tack snälla Bea! Jag är hemma hela dagen i morgon. Idag jobbar jag 7.30-19.30
mammabohman.blogg.se

Kommentera här: