Blir så bra!

När jag fyllde så fick jag massor med 
presentkort av min familj o mina underbara vänner.
Presentkort på Byggmax, Jula och Rusta.
Dessa har används flitigt...
O titt vad de blivit av de...



Hela altanen o utemöblerna fick jag
I födelsedagspresent av er!!
TACK SÅ HEMSKT MYCKET!!

Nu ska vi måla klart kåken och dörren ska bli vit, de ska vi byta nästa år.
O så ska de piffas lite såklart 😍👌🏼
Har faktiskt lite över 300:- kvar i presentkort på rusta.
Så nått mer blir det.
Men har inte hittat de jag vill ha än!

Så nu har vi börjat med ett nytt projekt i väntan på det...
Vi skall "bygga" en liten stig ner till vår lilla sjö...
Har vart totalt igenväxt...
Men de tar sig, sakta men säkert..
Kommer gå en liten stig från den nya uteplatsen..
Kommer bli kanon när de är klart!
O de bästa av allt, GRATIS!
De gäller bara att använda sin fantasi, vilja och envishet så kan man göra väldigt mycket skoj! :)








Svårt att ta kort, lättare när de blir klart sen..
Men de kommer ta ett tag.
Men vi har iallafall börjat! :)

Kommentarer:

1 beakarrholm.blogg.se:

skriven

En liten stig? Ser ut som början på en ny motorväg😂😂😂

Svar: För att göra det ordentligt så måste man gräva brett från start, annars växer det igen direkt! Så nej, de kommer inte vara lika brett sen
mammabohman.blogg.se

Kommentera här: