Skolan har börjat!

Jepp, första skoldagen idag.
Mina ungar skuttade upp ur sängen i morse...
Har nog aldrig vart så lätt 😂
Men oj va trötta dom va när de kom hem...
Speciellt Jesper.
Han har juh fotbollsträning efter fritids.
Långa måndagar.
Dom somnade ovaggade kan man säga.

Jag är fortfarande sjukskriven.
O har nu ondare än någonsin.
Jäkla skit.
Men nu kan lille hoppsan komma faktiskt.
V37 (v36+0) i morgon.
Så nu är de dags tycker jag.
Orkar inte med denna smärta mer!
Är redo för nästa smärta!

Wilma fick sina konståkningskläder idag.
Sååå sött!!


Löjligt stolt!
Ska trycka en väska till henne, samt trycka på luvtröjan.
Ska göra de i morgon hade jag tänkt.
Får se hur kroppen mår.

Wish me luck!

Kommentarer:

1 beakarrholm.blogg.se:

skriven

Hon kommer bli en riktigt liten söt isprinsessa. Bara hoppas att intresset håller i sig, och du är den starkaste personen jag vet så du klarar det! Eftersom du stått ut så här länge fixar du dom sista veckorna oxå. Kram på dig❤

Kommentera här: