Varför?

Varför är alltid barnen som hetast när man mår som sämst?
Eller är de "bara" något man inbillar sig.
Idag har inte varit en bra dag för mig.
Haft sååå ont.
O Alexander har haft match.
O nej, jag tänkerninte låta han missa sina matcher så jäkla mycket han gör hela tiden medans jag ligger som en fet jävla flodhäst...
Nej, de dagarna biter jag verkligen ihop!

Sååå idag har twinsen varit små monster.
De fyllde hinkar i badrummet o hällde ut över hela golvet Undertiden jag fixade lite mat...
Ni anar inte hur mycket vatten de lyckades få ut..
De va juh sjö därinne!!
En halv mopphink fick jag upp med moppen...
Gaah!
Jaja, nu är de upptorkat o nu blir de kvällsmat.
Sen SÄNGEN!
O Jag ska lägga mig framför tvn o inte göra ett skit!
Ska bli väldigt skönt!

Men nu kan hoppsan ta o komma tycker jag.
Så jag kan få bli människa igen.
Detta är inte jag.
Har ingen som helst energi..
O de kryper i mig!
Blä!

Kommentera här: