Åh snälla mamma...

Wilma o Jesper kommer inspringandes genom dörren när Taxin lämnat dom.
Jesper kommer först "Mamma, får jag leka med H o F o A idag???"
Självklart!
A va visserligen krasslig, men H o F kom o oj vilka skratt...
Man blir så glad i hela kroppen av dessa glada barnskratt!

Sen kommer Wilma inspringandes.
Hon har med sig ett kuvert, hon hade klippt massor med små änglar.
Dom va till Hampus, William o Oliver.
Fina unge!!

Inskolningssamtal på dagis, möte i skolan.
Mycket nu innan jobbstart på måndag.
Va o åt med mina arbetskamrater igår.
Kul att träffa alla igen.
På måndag smäller de.

Men de försöker vi inte tänka på nu, utan nu njuter vi av de sista lediga dagarna!

"Mammaaaaaa, snällaaaa kan inte jag få baka muffins???"
Grabbarna lekte för fullt ute i snön, så Wilma fick ställa sig o baka.
Emma skulle juh komma, o hon ville bjuda bästa "tant Emma" på fika.


Visst blev dom fina?

Är sååå trött idag.
Känner mig som en vandrande zombie.
Så ikväll ska jag verkligen försöka lägga mig tidigt!
Jag måste "skola in mig själv"...
Jag går juh inte o lägger mig förrän 1-2...
Har blivit en dålig vana.
Så nu när jag faktiskt är trött ska jag faktiskt utnyttja de.

Så sov sött alla fina!
❤️❤️

Kommentera här: