Inskolning!

Hjälp! 
Nu var dagen här, twinsen skolas in på dagis!
Vart tid tiden vägen??
😩😩😩


Har iallafall gått jätte bra!!
Va roligt med många andra barn.
Agnes är lite mammig men annars gick de toppen!
Så nu har jag suttit o skrivit scheman o fritidsansökningar...
SKRIVKRAMP!!


Så som ni förstår...
Börjar snart jag jobba!
Inte ett dugg taggad faktiskt, men ska bli kul att se alla igen :)
Börjar med en personalmiddag, o sen helg o sen börjar jag jobba!
Läskigt!

Nu sover twinsen som stockar..
Jobbigt med inskolning.
Jag eldar för fullt o ska nog sluta ögonen jag med en stund...
Sen blir de städa av!
Yeey!
Känns inte som jag gör ngt annat!
Ikväll ska jag iallafall sy! :)

Har sytt en hel del på senaste tiden.
Så kul!!!







(Inte riktigt klara än dock på bilderna)

Och har lekt massor med min Cameo.
Så kul när man kan sy o göra egna tryck!!





Visst blir det fint??
😍😍

Nä nu ska jag vila lite, sjukt trött idag!
Kram på er!

Kommentera här: