Kolmården

Yes, idag var vi på Kolmården igen.
Skit bra aktivitet för barnen.
Perfekt när man bor nära och har årskort, o kan åka när man vill...

Så idag har vi vart överallt tror jag.
O vädret har vart varierande kan man säga, från stekhet sol till spöregn, haha.










En rolig Lekstund i lekparken.
Deras stora lekpark är fantastisk.

Sen blev de "Delfinshowen"..
Alltså ni som inte sett den, SE DEN!
Fantastiskt!








Har massor med filmer också..
Ska se om jag orkar sätta mig vid datorn så Jag kan lägga upp...
Som sagt, SE DEN!
Fantastiska djur!

Sen blev de lite bus igen ;)




Bamses värld!
Det uppskattas verkligen av alla barnen.





Sen gick vi faktiskt till tropicariet.
Klappade rockor, sleeeeemmigt!!!
Men många fina djur.
(O ja, vi räknar bort ormarna, för dom är inget annat än äckliga)








Häftigt!!!

Vi åt sedan på "Krokeks pizzeria" påvägen hem..
VILKEN MAT!!
Det var såååå gott.
Är fortfarande mätta.
O fanns mycket att välja på.
Allt från pizza till Wook.
REKOMMENDERAS VARMT!




Min "lilla" portion
Sjukt gott!

En underbar dag!
❤️❤️❤️

Nu ligger jag i soffan.
Fick en del sammandragningar när vi åkte hem...
Inte bra.
Men nu är de vila som gäller.
O dom har lugnat sig nu.
Min bm ringde också, och jag måste dit igen...
Ta nya prover.
Mitt hb är inte bra o de förstår inte varför min kropp "slår bort järnet" då jag får så mycket järn.
Så detta skall tas reda på.
Är inge bra att ha anemi när man föder barn!
V29 nu..
Tiden går så fort!



Puss på er!

Kommentarer:

1 beakarrholm.blogg.se:

skriven

Hej Eva vilja fiber bilder du la ut. Dom är ju för söta alla 5, och det roliga är att pojkarna är Ale och flickorna du men ändå är dom lika varann😊 Tänkte berätta för dig att under mina första graviteter Fick jag allt i järntablwtter /"järnmat" man kan tänka sig och ingenting hjälpte. Sen med Moa så kom jag själv på att det måste finnas ett ämne i järnmedecinerna som gör mina värden blev sämre. Så jag började äta grönt med mycke järn i levde mer eller mindre på jordgubbar så mycke kolhydrater blev det oxå. Så med Filip fick jag en en gång bevisa att det va så med att äta järntabletter,ta nya prover och värdena va sämre. Så för mig va det åter igen att "leva" på jordgubbar och persilja. Idag finns fitline som hjälper om du vill prova. Vitaminer och mineraler. Kram

Kommentera här: