Skolavslutning

Idag är de skolavslutning!
Som barnen har längtat!!
Nu är det äntligen sommarlov!!
Sommarlovspåsarna var verkligen en hitt.
Blir en fin tradition här!


O sommarfina ungar 😍


Mina ögonstenar!


Påväg in i kyrkan, hand i hand med en kompis.
Sååå fina!!!

Agnes o Vincent tyckte inte de va lika kul i kyrkan..
Så vindunk gånutnefter ett tag.
Hugo hade också lite för mycket spring i benen.
Agnes ramlade givetvis på trappen till kyrkan o fick ett snyggt galler i pannan...
Suck..


Hugo hade plockat blommor till
Hampus, William och Oliver också.
❤️Alla barnen ska få fint till skolavslutning❤️

Så duktig, satte blommorna i vas o vattna så fint..




Efter skolavslutningen så åkte vi hem.
Mamman hade förberett fika!




Sååå gott!!!

Nu somnade twinsen, så nu ska jag lägga mig i soffan också..
Jösses va ont jag fick..
Hatar min kropp just nu.
Men finns inget jag kan göra mer än att bita ihop...

Varit en väldigt mysig förmiddag iallafall.
Nu väntar vi på pappa som skall sluta jobbet ..
Några timmar kvar 

Kommentarer:

1 beakarrholm.blogg.se:

skriven

Vila så ofta du kan, tänk positiva tankar (försök iaf) gör bara det du trivs med och är bara det du tycker är gott. Det gör både dig och lilla hoppsan gott. Styrkekramar 💜 BeA

Svar: Ska försöka! ❤️
mammabohman.blogg.se

2 beakarrholm.blogg.se:

skriven

👍

Kommentera här: