Akuten...

Då var de dags igen:
Vincent ramla o slog huvudet rakt in i ett element.
O tuppade av...
Alltså, jag blev så sjukt jävla rädd...
Sitter fortfarande bara o skakar.
Han vaknade när jag tog upp honom från golvet...
Mitt lilla hjärta.
In till akuten i ilfart, farmor kom till Agnes o Hugo o va barnvakt.




Domen blev hjärnskakning.
Vi fick välja på att åka hem eller vara kvar på barn under observation under dagen.
Men Vincent skrek efter "Minna" o va jätte orolig....
(Minna är tvillingsyrran Agnes)
Jag ringde hem o kollade läget hemma, Agnes va ledsen o orolig o sprang runt o leta...
Inte lätt att va tvilling :(
Så vi åkte faktiskt hem.
O Agnes kom springandes i dörren o så stod dom o kramades i hallen.
Mitt hjärta smälter!
Tänk att ha sin bästa vän så nära hela tiden! 
❤️❤️❤️❤️

Det blir ständig observation på honom nu.
Han får inte gå vingligt, kräkas, sova för länge osv..
Han har fått en hjärnskakning.
Jag hoppas verkligen inte att de blir värre än såhär.
Mitt älskade lilla hjärta.

Fy fan va rädd jag var....

Kommentera här: