Jesper 8år!


Världens bästa Jesper fyllde
8år igår den 10maj,
Våran fantastiska unge!!
Haft kalas hela dagen!
O fått så mycket fina saker;

-kläder
-Jackor (sommar o skinn)
-piltavla
-lego
-godis
-crosskläder
-crosshjälm
-iphone (min gamla)
-ett äventyr
-fotbollskläder
-böcker
-skrivbok o pennor
-en dator (en gammal stationär)

Ja, jag har säkert glömt nått.
Men som ni förstår så är ungen mer än nöjd!
Blev en hel del 😁
Men de blir juh så när man har en stor familj,
Sen ska han ha fest med sina kompisar!
Men de blir om några veckor, nästa helg jobbar Ale hela helgen..
Men veckan därpå kanske!
De visar sig!

O han fick köra 4-hjuling mot Morfar, 
Båda har samma vinnarskallar.
Så lyckan var total när Jeppe vann .
Morfar skyllde på att han inte ville bli smutsig 😂
(Jeppe är grym, sådan otrolig kontroll,
Jag vinner inte över honom heller)
Knappt att Ale gör, men Ale är juh lika galen 😂😂
Man vet vart Jeppe får de från iallafall 😎✌🏼️

Nu är de skola igen!
Ny vecka, men en kortvecka!
Kristiflax På torsdag.
Jag lär ligga o vila hela dagen idag, fick sjukt ont igår, o är fortfarande helt öm.
Så idag blir de "Cityakuten"....
dock verkar de bli kanonväder.
Så hamnar nog i en solstol också någon timme.
Nu ska jag försöka somna om igen..
Har väldigt svårt för de, men ska försöka.
Natti ;)

Kommentera här: