V25

Yes!
Andra delmålet avklarat.
Nu är jag i v25.
Helt galet va tiden springer iväg.


Mitt snygga ärr efter Vincent syns på denna liggande bild...
Det kom nått fantastiskt av det iallafall ❤️

Idag ska jag till barnmorskan, ska bli spännande att se hur allt står till med denna ömma kropp.

Jesper fick sin Iphone idag...
Jäklar va stolt kille jag har här hemma nu.
Men ojojoj va regler de finns nu! 
😂😂😂
Tycker igentligen de är lite tidigt...
Men "alla har juh"...
Ja ni vet, samma visa man själv körde med.
Wilma är jätte avis, MEN Jesper är 1år äldre.
Så nästa år får hon också.
Någon gräns måste vi faktiskt ha.
(Jesper fick min gamla, o ett kontantkort)
Så inga utgifter lagda direkt, mer än att jag lagade glaset på framsidan som spruckit.
(Rättelse: min bror laga)
Skulle ALDRIG köpa en ny iphone till ett barn i den åldern...
Nöjd kille iallafall!
Bytte så den blev svart (min va vit)
Så han är skit nöjd!
Hehe..

Kommentera här: