Tips?

Nu har jag vart vaken i 28timmar..
O inte ens jag orkar att va vaken såhär.

Det är såhär...
Nu tänker ni alla direkt att Elsa är vaken om nätterna...
Men så är dock inte fallet.
Elsa är världens snällaste bebis.
Hon sover hela nätterna.
20-05
MEN...
Lilla tjejen har en storebror..
Vincent
Han har helt plötsligt blivit jätte mörkrädd och jätte rädd för att inte vara brevid mamma o pappa..
Men ska ha mamma o pappa brevid sig..
Och INGEN ANNAN.
Inte ens Elsa ska vara i samma rum under läggdags...
O så fort man går så vaknar han.
O inatt särade vi därför på Agnes o Vincent...
(Eller har gjort hela helgen)
Funkar för Vincent, om någon av oss ligger brevid honom...
Men inte för Agnes...
O Alexander jobbar natt.
Ja ni hör juh...
Matematiken går inte ihop,

Så ja,..
Har någon fantastiska tips mot detta så tar jag tacksamt emot dom...
Jag börjar bli trött.

Vi har nattlampa, ljudböcker, gosedjur....
Kanske bara är en "period" men sova måste man...
O ja...Ale måste jobba,
Svårt att få en inkomst annars.
O han kör 22mil t/r till jobbet, så hans sömn är viktigare än min...
Alla "tänk om" gör att man håller sig vaken....




Kommentera här: