Sovrumsplanering...

Idag känns de verkligen som lördag..
Hela hela dagen har jag räknat denna dag som lördag.
Men de är juh skönt att de bara är fredag! 😝
Idag ska vi bygga garderober i vårat sovrum.
Spännande va?!
Kommer bli kanon tror jag.
Iallafall i mitt huvud.
Operation sovrum är nu igång!


Denna skulle jag vilja ha..
Eller något liknande?
Någon som vet vart jag kan hitta min drömlampa till sovrummet?
Denna kostade 709:-...
Tyckte de va lite dyrt 🙈
Så den får gärna vara billig också!

Sovrummet kommer vara i en lantlig romantisk stil...
För lets face it...
Det är juh där "the magic happend"
😂👌🏼

Nä men allvarligt.
Någon gång kan man faktiskt få skämma bort sig själv också.
Jag o Ale förtjänar ett fint sovrum vi också.

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Har en sådan lampa fast med svart ram. Skulle de vara intressant kan jag sälja den för 300kr den är helt ny.

Svar: Ska fundera på de, vill igentligen inte ha svart...
mammabohman.blogg.se

Kommentera här: