Så här är de...

Pga min smärta så kan inte jag känna om de är hoppsan som trycker eller om de är foglossningen...
Så får därför göra kontroller, så inget blir tokigt....


O nä..
Här händer inte ett dugg.
Känns som om jag har ständiga värkar och tryck...
Men tappen är inte ena påverkad.
Detta är så fruktansvärt frustrerande o de gör att varje minut känns som en veckas övertid...
Alla kvinnor som fött barn o haft värkar vet vad jag menar.
Detta har jag dagligen.
Samt den hemska brännande känslan o de faktum att jag inte kan gå...
Min sjukgymnast vill att jag ska ta rullstolen..
Men jag vägrar..
Fan...
Det ska inte vara såhär.
Detta är vår sista graviditet, varför ska man behöva lida igenom denna?!

Hoppsan kommer aldrig komma ut känns de som..
Ikväll har jag så ont att jag inte kan gå på toa själv..
Jag kommer inte dit!
Att min fantastiska make står ut med mig, o mina fantastiska barn...
Jag vill vara Eva igen..
Inte denna hög av smärta!
Jag gillar inte att vara den här personen..
HATAR!!

Sådär, en jävligt tråkigt GNÄLLINLÄGG.
Men de får ni stå ut med!
❤️❤️❤️❤️

Kommentarer:

1 beakarrholm.blogg.se:

skriven

Du har rätt att gnälla du har rätt att hata ha så ont är inte rättvist. Men snart är det onda över och du får den finaste och vackraste belöning man kan få av nio månaders plågor och värk. Snart är det över, bara några dagar kvar och du har varit duktig hitills med att stå ut så vad gör några dar?❤

Kommentera här: