Konståkningsläger

Idag börjar wilmas Konståkningsläger.
Som hon väntat efter denna dag!!
O jag bara älskar att sitta o titta på henne,
Hon är sååå duktig!

Gick sedan till Apoteket, för att hämta upp alla mina mediciner jag ska ta om jag blir getingstucken igen...
O de blev juh en billig historia..800:-!!!
Visst, en billig livförsäkring kanske men FUCK alltså!
Att man ska behöva bli ruinerad pga sin allergi....
Jaja, bara att gilla läget.

Höll på att svimma på Apoteket....blev totalt svart framför ögonen.
Men jag gled ner på golvet o satt där som ett fån...
Folk trodde väll att jag va hög eller full eller nått...
Nope, så kul är de inte.
Bara tom av energi efter några dygn på IVA o en nära döden upplevelse.
Annars är de tipptopp!

Usch...blir så trött på dessa dömande blickar...

Kommentera här: