1 december kommer med...

...O julmyset infaller sig.
Jag älskar julen, den är så mysig på alla sätt O vis.
Helt klart den bästa högtiden i min smak.
Här är det jul från 1 december.
Varje advent har vi "familjemys" O gör något speciellt just denna dag.
Första advent gjorde vi personliga julkort:

Och världens fulaste cupcakes bjöd jag barnen på..
Frostingen gick åt h-vete rent ut sagt.
Så de ser inte mycket ut dör världen, But let face IT.
Detta är juh verkligheten, allt går inte bra jämt!
O i min "rosa puff puff värld" så ser de ut såhär 😂👌🏼
Oavsett blev de grymt goda!
Pepparkaksmuffins med skumtomte-frosting.
Mumma!!

o på tal om att inte allt går bra jämt!
Vi försökte på ett julfoto med alla barnen..
O ja, de blev en katastrof 😂

Då jag inte hittar kabeln till kameran så fick jag ta ett kort på kameran..
Försökte ta julkort idag...
Agnes gallskriker, Vincent gråter Hugo asgarvar O Jeppe börjar tröttna O Wilma "bara måste bli bra på denna bild asså" och Elsa kunde inte bry sig mindre 😂😂
En helt enkelt ÄKTA BILD!
Får göra ett nytt försök när barnen är på bättre humör...
Inte ens glassmuta funkade denna gång 😂🙈
Ja tänk så hemsk jag är, glass....INNAN maten!! 😱😱

Puss på er!

Kommentera här: