051204-160204


Idag somnade min pälskling in...
Mitt hjärta blöder.
Det gör så ont!
Hur ska jag orka andas utan dig vid min sida..
Jag vet att du kommer hålla ordning på mina pojkar däruppe.
Men hur ska jag orka andas utan dig?
Du som stått vid min sida genom allt helvete...
Du som inte vikt av, du som torkat mina tårar och sovit tätt tätt intill när du känt att jag varit ledsen...
Nu då?
Jag är så fruktansvärt ledsen...
O har hela huset fullt, men aldrig känt mig så ensam...
Nellie...min älskling!
Väntar du på mig?
Ta hand om pojkarna så kommer jag sen...
Min stöttepelare, min ögonsten...min kärlek.
Älskar dig!
😭💔😭💔😭


Sov gott mitt hjärta...



Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Fy vad sorgligt 😭😭😭 Blev hon sjuk eller bara gammal? Kram

Svar: Hon blev sjuk, men var över 10år gammal. Min älskade 💔
mammabohman.blogg.se

2 Anonym:

skriven

Beklagar verkligen sorgen! 😥

Kommentera här: