På ett litet äventyr..

Idag har varit en underbar dag.
Våren är verkligen på ingång!
Helt underbart!!
Har tvättat bilarna o grejat lite ute, så härligt!

Åkte iväg med min älskade make o Elsa till Norrköping idag till Ales stora glädje...
Hehe, han gnällde inget den första timmen iallafall! ;)
Tänk att de är så jobbigt att följa me frugan på shoppingrunda!?


Men nu är iallafall allt handlat till dopet.
Känns bra, mycket fint blev det!
Nu ska vi bara hinna göra allt jag kommit på också 😂👍🏼
Älskar små detaljer, tycker de är sååå kul.
O såklart Elsa ska ha lika mycket fixat till sitt dop som dom andra fått!
Rättvist ska de va! ;)

Elsa har fått en ny jacka juh, har jag juh glömt att visa...



O kan ni tänka er, det är INTE newbie 😝
Men samma stuk, o köpt på Kappahl!
O jag älskar den!
Så kompenserade med att köpa en newbie-vår-mössa också...
En vit!

Ikväll har vi grillat, alltså man tröttnar aldrig!!
Det är juh så gott!!!!
Vad är eran favorit på grillen?
Min är nog grillspett, sparris med bacon,,
Kyckling...fläskfilé...
Mmmmmm, ALLT!!


Nu jobbar jag igen!
Så vi sitter o kollar på film!
Mysigt som bara den!
❤️❤️❤️

Nä, nu är de dags att slänga ihop den där kakdegen kom jag på...
Den ska juh stå i kylen över natten,
Ska göra snurrkakor igen!
Dom är såå roliga att göra!
Såhär blev dom sist jag gjorde dom, fast denna gång ska de va rosa istället för lila.


Nä nu måste jag sätta fart..
Puss på er!

Kommentera här: