Alltså...det blir juh AWSOME!!!

Yes, nu var de Valborg igen.
Hela dagen va de underbart väder, barnen lekte o körde 4-Hjuling.
"Skitiga barn är glada barn"
Eller hur?
😂😂😂




Hahaha, som dom skratta,
Mina goskottar!

Vi firade Valborg med Ales kusin o fru,
Så mysigt!!



Blev ett krull för min del,
Ovant men kul me lite volym för en gångs skull...
Någon mer som har hysteriskt platt hår??
Vad gör ni åt de?

Jag testade "korvar" i håret 😂👌🏼

Sexigt va?

Kvällen avslutades såklart med brasa.
Fick en så fin bild på mig o Jeppe


Tagit kort på en digitalkameras skärm, därav kvalitén.
Men visst blev den fin?
Min stora kille, hn blir snart 9år.
Helt galet!!!!
Vart tog tiden vägen?
Han föddes juh typ nyss...😁
O inte vet jag vad man ska köpa till pojken i födelsedagspresent..
De är så svårt!!!
Va köper ni till era 9-åringar?

Åh åh åh!!
Vi har kommit längre med vårt bygge ju...
Bjuder på en bild bara för att jag är så go 😝👌🏼


Vi gör ju allt "from scratch" så tar lite tid, men jäklar va nöjd jag blir!!
Kommer bli AWSOME!!!
I morgon ska vi bygga mera!
*itsch*
Det blev mörkt 😂🔫

Nä, nu ska jag kolla klart på filmen.
Puss o kram

Kommentera här: