Lite så jah tänker..

Vart ett litet uppehåll.
Jaguar helt enkelt haft alldeles för mycket att göra..
Ett inre kaos i mitt huvud så att säga.
Men förhoppningsvis så lugnar de ner sig lite nu...
Saknar bloggandet, saknar er...
Finns ni kvar?

Har varit både halloween och novemberlov..
O barnen har varit hemma 😍
Vi renoverar fortfarande (lite därför dålig uppdatering)
Men de blir sååå bra!!
O snart är de jul, då är vårt mål att vi ska vara "klara"...
Iallafall med rensning O planering..
Vi skulle behöva bygga ut igen, ska bara plantera ett pengaträd och skita lite pengar först 🙄👍🏼...

Tänk om vi hade haft 1 rum till....
(Eller helst 3, källare O poolhus....brygga till vår lilla sjö...massa djur...ladugården upppiffad....)
Men vad vore man utan drömmar?
Tror faktiskt livet inte skulle vara lika spännande om man kunde få precis allt man ville...
(Även om de skulle va fett najs ett tag 😝)

Nä; mitt nästa års mål!
Bli rik, bli smal och lära mig virka 😎👌🏼
O höns vill jag skaffa mig 😝👌🏼

Ja ni, jag bara sitter O svamlar som vanligt...
Men de är juh lite så jag är!
Take IT or leave it!

Snart är de jul; O jag bara ÄLSKAR den tiden på året!
Såååå sjukt mysigt!!
O kan jag hålla mig, nääääää!!!
Har hade tjyv-pyntas 😂🙈
O många klappar är redan inslagna!
Hur långt har ni kommit??

Kommentera här: