Den lyckan i hans ögon...

Nu har jag hamnat efter igen..
Jag har helt enkelt alldeles för mycket i mitt huvud.
Jag älskar att blogga, men finner inte tiden emellanåt.
Någon mer som känner så?

De har hänt mycket på senaste tiden, därför jag jag helt enkelt inte hunnit med.
Men jag är iallafall tillbaka på banan nu.

Igår var de den där konstiga dagen.
Tvillingarna Agnes o Vincent fyllde 3år, kalas o lycka!!
Mina små godingar fyller 3år, helt galet!!

Agnes ÄLSKAR sina Elsa-saker.
Vincent fick sin älskade lastmaskin av sin gudfar Viktor igår morse innan dagis.
O den lyckan, den kärleken. 😍😍
Vincent kramade Viktor flera gånger o även sin älskade lastmaskin.
O Samma med Agnes, fick "Anna" dockan...sååå glad!!!
Men Vincent alltså, aldrig sett en så nöjd kille någonsin!
När vi hämta på dagis sen, han ser mig när jag kommer o han kommer överlycklig o springer emot mig 😍😍
Dock förbi mig, ut i hallen "MIN GRÄVMASKIIIIIIN"
Haha, någon ville verkligen hem.
O Agnes kom efter "ANNAAAAAA"...
Så de blev en lätt hämtning igår.
Vincent sprang hela vägen till bilen...
"Hemma snart, hemma snart"

Vi kommer hem, han springer in.
Ser hela högen med paket, o säger stt de är hans o att han får öppna.
Han säger ä "Tack" o tar sin grävmaskin o går 😂😂
Han var bara såååå nöjd med den!
Underbara unge! ❤️
Gudfar hade verkligen lyckats!!

Till kvällen bjöd vi på kalas.
Dock kunde bara mormor o Micke, o farmor o farfar komma.
Men vi hade mysigt ändå!

Glass i stora lass!!

Men denna dag ör också en ledsen dag..
Vår Älskade Oliver föddes död denna dag för 4år sedan...
Den lilla pojken fick inte ens en chans...
"Psd i magen" blev domen..
Vad gjorde jag för fel??
Min älskade unge....

Världens konstigaste dag blev fin ändå.
O väldigt glada twins.
O jag tror att Oliver också är glad för sina syskons skull ❤️
När han valde att komma just denna dag, för att bli ihågkommen o firad med stort kalas varje år!
O älskling, det ska du få!
O jag vet att många av mina nyfunna vänner i sorgegruppernas barn hade stort kalas för dig igår!
Älskar o saknar dig sååå mycket!!

Mina älskade barn..

Kommentera här: