Snart händer det!!! 😍

Idag ska jag till läkaren, en hel jäkla dag på allergi och medicin mottagningen.
Taggad? NOOOOT!!
Men ska bli skönt på ett sätt att få bukt på min allergi.
För jag vill inte dö...o har varit allt för nära det nu pga min Getingallergi.
Ligga på IVA i flera dagar är inte kul...

O när man är så allergisk mot getingar, så är man oftast allergisk mot något mer...
O det vet jag inte.
O de skrämmer mig, tänk om de är ngt dödoämne jag är allergisk emot o så tar de bara stopp för jag inte vet?

Nä usch, jag ska verkligen inte tänka så!

Ska försöka tänka positivt.

I morgon ska jag åka till Ullared med min fina vän Malin.
Sova kvar på hotellet o bara mysa!
Åååå va härligt det ska bli! 😍

O vet ni en sak till, nästa vecka händer något stort i vår familj.
Ska bli så häftigt, så roligt och mysigt!!
Gaaah jag längtar!!!

Kommentera här: