Som naken!!

Äntligen!!!
Har totalt vart kaos här!
Var nere i Ullared med min fina vän Malin, o vi sov kvar på hotellet.
Såååå mysigt!!
Så nu är jag snart klar med alla julklappar, så sjukt skönt!
O jag lääängtar till julen, för att få se deras miner 😍

MEN när vi var på gekås så tappade jag min telefon i backen så lcd-funktionen pajade.
Kunde inte göra ett skit.
Där står jag, har inte fört över pengar, kan inte ringa så Ale kunde föra över...
O Malin va på annat håll, "för vi skulle juh ringa o mötas upp"
Så jag sprang runt o leta efter henne, kunde inte hennes nummer i huvudet.
Haha; sånt kaos!
Men men, allt löste sig o NU har jag ÄNTLIGEN fått tillbaka min telefon!
Tänk så beroende av telefonen man är alltså!
Inte en ända grej Linda jag juh göra smidigt..haha.

Har iallafall roat mig med renovering nu.
Denna gång blev de Jespers rum.
Fotbolls-tema.

Visst blev de coolt??
Lite lampor o så ska upp, men sen så! :)

Kommentera här: