3 födelsedagar 3 dagar i rad

Ja, de är precis så det är!
Denna helg har vi haft 3 födelsedags barn.
10:e Elsa
11:e Hugo
12:e William
O såklart så skall alla firas.
Så vi ställde till med stort kalas i lördags på Elsas födelsedag, o firade alla samtidigt.
Perfekt, o mysigt att träffa alla.

Vackra prinsessa 😍
Kan inte förstå att det är ett helt år sedan du föddes!
10 september 2015

O så denna lilla (stora) kille som fyllde 6år!!
Gaaah, stanna tiden!
Jag hänger helt enkelt inte med!
Älskade unge ❤️
11 september 2010

O så är de William som fyller 7år i himlen...
I 7år har jag vart utan min älskade William..
Hur har jag orkat?
Den frågan är nog en fråga jag aldrig kommer kunna svara på...
Men jag åkte till Olivers grav o lämnade blommor till William där...
O blev riktigt ledsen när jag kom dit...
Vi har valt Olivers plats just där eftersom de höll på att bygga en damm där som skulle bli minneslund...
(Hampus o William ligger i minneslund i Nyköping)
O på så sätt skulle vi känna att alla 3 pojkarna va på samma ställe, men ändå inte...
Men nu hade de täppt igen hela skiten...
O byggt några "rabatter" där istället...
Usch va ledsen jag blev...
Hela min tanke o val avbokats gick i kras..
O vi kan inte göra ett smack åt de...

Så vi åkte in till Nyköping också!
Vår älskade lilla pojke ❤️

Så Elsa satte på sig sina nya newbiekläder för att va fin för brorsan.
O twinsen tog varann i hand o gick mot minneslunden.

En fantastisk helg som slutade med hjärtekras....❤️

Kommentera här: