Den brutala sanningen...

Vilken helg!!
Jagr totalt slut, först Agnes olycka i fredags..
O sen igår va ungarna i sitt esse hela dagen...
Twinsen va nära en blocket annons om man säger så...
De gapa o skrek hela dagen, de rev ut ALLT ut Elsas garderob
(NEWBIE-GARDEROBEN 👈🏼👈🏼👈🏼)

O sen rev de sönder 2st saccosäckar, o kasta ut kulorna från balkongen o visa hur fint de "snöade"....
Förstår ni hur mycket småkulor de är i dessa saccosäckar..:
Försök verkligen tänka...o så gångerna ni de med 10 ungefär...
Jösses alltså.
Vi snackar 2min, jag står o byter blöja på Elsa som bajsat ner sig totalt...
O kommer ut där o ser dessa hemska kulor överallt,,.
Alltså jösses, aldrig någonsin kommer en sådan säck in i detta hus igen!
Gaaaah!!!

De är tur dom är söta alltså 😂

Idag har varit en underbar dag däremot...
Dom har varit helt underbara, alla barnen.
Vi har spelat spel, lekt ute, byggt med klossar, ätit popcorn TROTS ATT DE ÄR SÖNDAG!!!
Så busiga har vi varit!!
O så åkte vi o kolla på när Jeppe spela fotbollsmatch, o de skötte sig exemplariskt.
Så nu är lördagen glömd 😝

Idag kändes de verkligen att hösten är påväg....
Lite kallt faktiskt.
Men då börjar mina julklapps-tankar snurra..
O hur jag ska "pynta" mitt "nya hem"...
Wiii..
Nu längtar jag till advent! 😍

Bjuder på en söndags selfie, ikväll blir de godnatt innan 00.00.....
(Säger jag o ligger o bloggar 23.10)
😂👌🏼
Godnatt på er!

Kommentera här: