Barndomsdrömmen!

Familjen bara växer O växer.

Igår kom våra nya familjemedlemmar hem,
Hoppas dom skall trivas hos oss ❤️


Är dom inte fantastiska? 😍🙌🏼


I helgen fick även Rocky och Stella komma ut för första gången!


Barndomsdrömmen har gått i uppfyllelse!

Nu har jag allt jag någonsin drömt om!

🌸 En fantastisk man som är lika galen som mig
🌸 Bo på landet
🌸 Många barn
🌸 Rött hus med vita knutar
🌸 Många djur, framförallt gris O Höns
🌸 Växthus

Den känslan, den känslan när sista pusselbiten sattes.
När hönsen kom kände jag just den känslan.
Jag är komplett!
Jag har precis uppfyllt min barndomsdröm.
Många käppar i hjulet har vi fått längs vår väg.
Men inget stoppar oss!
Inget!!
❤️ Kärleken övervinner allt ❤️

Sprid kärlek, ge inte upp och ta hand om varandra, så når man alla sin dröm förr eller senare!

Varm kram till er alla! ❤️

Kommentera här: