God jul!

Har varit lite off, igen!!
Men de har faktiskt varit jul, så sociala medier har helt enkelt hamnat sist på listan.

Hoppas ni alla haft en fin jul.
Våran jul va lite blandade känslor.
Först en vattenläcka i taket, sen ett rör under huset som en råtta gnagt hål på....
Sen pajja bilen....
O sen tog något djur alla mina 15 höns 😭😭
Jag är helt knäckt!!
Mina älskade vackra höns!!
Dom är bara borta....o inget jag kan göra.
Blev så otroligt ledsen när vi kom hem efter ales bror firat sin 50-åra dag.
Vi kom hem tidigt då ale skulle till jobbet o jag hade jätte jobbig huvudvärk.
Gick ner till hönsen o ser fjädrar överallt...
Men inga höns...
Alla mina älskade höns är borta 😥

(null)

5 timmar va vi borta....5!!!

Men vi har haft en fin julafton, o dessutom har jag blivit faster igen till en liten Bianca, som valde att komma dagen innan julafton 😍❤️
Så söt liten tjej.
Grattis än en gång Marcus o Helena.

Idag har vi haft min farmor o farfar på besök.
Bjöd på Crabsticks-toast till förrätt, porterstek på kronhjort med Ugnstekt potatis o haricot verts.
Efterrätt blev en vit choklad fondat med mörk choklad fyllning, såå gott!!

Ikväll blir en tidig kväll tror jag, har så ont i händerna ikväll.
Har nog helt enkelt hållt på för mycket.....
Jag blir galen på detta, har inte tålamod med de här. Usch!!

(null)

Nu blir de mys en stund med min stora tös ❤️


❤️Gilla o Kommentera❤️
👇🏼👇🏼👇🏼👇🏼

Kommentera här: