Vågar man ens andas ut?

Länge sen jag skrev nu...
Har varit lite mycket, o helt enkelt inte mått bra.
Har nu även fått diagnos Karpaltunnelsyndrom...
O det har "gått så långt" att jag måste ha handledsskydd dygnet runt....
Skall även få ett par specialgjutna för mina händer då vänsterhandens fingrar gärna går ihop...
Har så ont i händerna just nu, vet inte om de har att göra med att de "ligger rätt" nu...
Men usch....

(null)

(null)

Dessa övningar verkar så löjligt...
Men de gör så ont 😭
Men jag kämpar vidare med detta....

Bråkar fortfarande med vårdcentralen som har glömt mig ÄNNU en gång...
Så nu kommer en anmälan till patientnämnden göras. Tycker jag haft tillräckligt med tålamod nu faktiskt...
Se så jävla långt de gått 😭

Idag bjöd syrran hem mig o Wilma, för bara en massa massa mys.
Jag o syrran satt o prata om allt o inget 😍
Njöt varje sekund.
Wilma o Saga (min systerdotter) lekte o bakade julgodis..
Oj va duktiga dom va!
O min lilla gosekorv Sam, mosters lilla stjärna! 💫
Han hade mycke att "säga" till moster 😍
Tack min allra finaste syster för detta, detta behövde jag. ❤️

(null)

(null)


Vi har haft sådan otur senaste veckan...
Har velat gråta blod.
Tacket fick värsta läckan, rakt ner i vårt nyrenoverade "mysrum"......
Bara riva hela taket, tack alla som hjälpte ale med detta! ❤️
Sen när "bara" innertaket är kvar så hör vi hur de pyser...
Jahopp....nästa helvete, en vattenledning under huset....i vårat 4 år gamla kök...
Jepp, där har de gått av o pissar vatten under kåken...
Maken fick såga upp köksgolvet....igen....
(Några av er kanske minns vår enorma vattenläcka för 4år sedan?!)
Men även detta har maken hunnit fixa.
Är han inte fantastisk?! 😍😭
Men nu...
Nu kanske vi får andas liten stund.......
vågar man ens säga det??



❤️Gilla O Komentera❤️

Kommentera här: