Sveriges Nationaldag

🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪

Grattis Sverige på just våran dag
🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪

Idag är det Sveriges nationaldag.
O vi är lediga hela bunten.
Så idag ska vi bygga bastu 🙌🏼
Renoveringarna här hemma pågår för fullt, har vart fruktansvärt dålig på att uppdatera bloggen.
Men jag lova (igen 🙈)
Nu ska jag skärpa mig!

Sista projektet vi startade med va twinsens rum.
Från de där lilla krypin-rummet i ständigt kaos  till något som verkligen blev toppen, O som de ÄLSKAR!

Nu glömde jag ta "förebild" så no får helt enkelt stå ut med en "mittirenoveringen-bild"


Nu ser det ut såhär:

(Ja...nästan....lite leksaker ligger faktiskt på golvet.....läs då mycket 😂)


Mycket jobb, men bra blev det!

O twinsen blev jätte nöjda!
O det är juh faktiskt det viktigaste!

Idag ska vi bjuda sommargrannarna på grillade hamburgare!
Så ska slänga ihop en deg nu så jag kan göra hamburgebröd.
Sen förbereda hamburgarna, så man bara kan slänga dom på grillen sen.
Sååå gott!
Hemlagat ska det vara, eller vad säger ni???

Ni glömmer väll inte att följa mig på Instagram?
@mammabohman

Ha en fin dag!
🇸🇪

Kommentera här: