HAT PÅ DET!!

Vilken respons jag fått av mitt inlägg

 "hur kan man göra så mot ett barn?"
Även rektor på skolan är informerad om detta från olika håll och anmälan är gjord.
Detta får bara inte hända!

Idag har jag STÄDAT hela hela hela hela dagen...
Fy fasen va träligt det är!
O inte nog med de så har våran vattenpump gått sönder, så här har vi suttit utan vatten i flera dagar.
Ja ni kan juh tänka er disk och tvättberget som blir i en stor familj på 8st, alla tränar osv osv...
GAAH!!
Så nu har vi köpt by pump, kontot tömt och disk O tvätt är snart borta.
Fick ställa mig O handdiska.
(Ja de må vara de absolut värsta jag vet)
Men åh va skönt de är nu när ALL DISK är borta!
Min fantastiska svärmor har hämtat en påse med tvätt O tvättar den åt mig.
Är jag bortskämd eller?? 😍😍
Nämen allvarligt, jag uppskattar de verkligen.
O just i dessa lägen önskade jag verkligen att jag jag hade 2 maskiner.

Men nu sitter jag i soffan...
O tänt 20ljus.....två gånger...
Hade några tvillingar som har blåst ut 20ljus bakom ryggen på mig medans jag tänt överallt 😂😂
Busungar!!
O nu ska jag komla på v tänkte jag....
ELLER HUR!!
Tv-dosan är väck IGEN.
Jag förstår inte hur denna jäkla plastgrej kan försvinna jämt.
O hur fan tänker man att bygga en tv som inte går att sätta igång manuellt!
Alltså HAT PÅ DE!



Vad tycker ni om min nya taklampa som stått i en kartong i en evighet som jag hittade nu i förrådet.

Den fick komma upp idag 😍👌🏼


Nä, nu ska jag leta tv-dosa.
Puss på er!

Kommentera här: