I farten...

Vilken dag!!

Vi har hunnit med massor med wilmas rum, kommer bli såå bra!! 😍😍
Dock har man inte hunnit äta så mycket!
Men nu har jag äntligen slagit ner arslet i soffan.
Som ni vet så är jag en Buzzador, O har denna gång fått testa "Get started Nutrilett" med smaken Rasberry & oat.
Och "Digistive Havremål" med smaken tranbär och chiafrön.



Nutrilett-drycken tyckte jag inte om.
Va en konstig eftersmak.
Har någon annan testat den? Vad tycker ni??

Däremot Digestives havremål, DOM VA HELT HYSTERISKT GODA!!
Har redan köpt extra paket, barnen älskar dom!
O så smidigt att ha med sig då de är förpackade 2 och 2.
Perfekt i matsäcken eller när man är "på språng"
Dessa måste ni testa om ni inte gjort de!!!

Nu ska jag försöka sträcka ut min rygg..

Har haft galet ont i ryggen i flera dagar nu.
Vet inte vad jag ska göra :(
Har ni tips?

Puuuuss ❤

Kommentarer:

1 Anna:

skriven

Havremål verkar gott! Men synd att det är så mycket socker i dem :(

Svar: Det har jag inte ens kollat 😂🙈 de va därför de va så goda alltså 😜👌🏼
mammabohman.blogg.se

Kommentera här: