Mellan himmel och jord..

Där är jag!

3 barn i himlen, 6 barn på jorden.
Precis där är jag, mellan himmel och jord.
Vet inte hur många gånger jag fått frågan,
"Hur orkar du?"
Vet ni...
Jag har inget val, jag måste orka!
Jag måste orka för min man, mina levande barn!
Jag var tvungen!
Jag ÄR tvungen!

Mina små pojkar, går inte en dag utan att jag tänker på dom!
Jag vill ha dom här!
Kan ni tänka er, helgerna som jag har, hade varit 7 dagar i veckan.
(Då vi oftast ha 3 extra barn här då)
O våra levande barn saknar sina syskon, speciellt Jesper och Wilma som faktiskt kommer ihåg.
Inte Hampus, men William och Oliver.
Hampus var våran förstfödde som dog av en njursjukdom....
Om ni kollar under kategorin "änglabarn" så kan ni läsa allt som hände.
Just med Hampus så gick allt så fel...
Läkaren gjorde fel...Hampus hade levt idag!

Vet att det är många nya läsare här som droppar in varje dag.
Jag tycker de är jätte kul.
Gilla gärna och kommentera gärna, jag svarar på det mesta! :)
Bloggen har jag haft som en ventil i flera flera år.
Det var i samband med min fina väns  allvarliga bilolycka som det blev en paus.
Men nu, nu mår han bättre, i sitt nya liv.
Och jag kan då börja må bättre också!
Ska ta mig en kväll O sätta mig O skriva ner allt med min historia ang ev cancern.
Nu har jag INTE cancer...
Men läkaren trodde jag hade de, O allt däromkring.
Har helt enkelt inte orka skriva on detta.
Men det kommer!
Jag är så lättad!

Nä, nu ska jag grilla!
Sååå gott!!!
Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kram på er ❤


Kommentera här: