Akuten

Ja igår kväll blev det akuten.
Dock inte för min del faktiskt (även om jag säkert skulle behöva)
Men de va för wilmas skull.
Barnen lekte kurragömma medans jag o ale lagade mat.
(Dvs han lagade o jag smakade 😜)
O så hör vi ett illvrål från förrådet, Jesper kommer springandes, "jag vet inte vad som hände"
O Wilma kommer o gråter alldeles hysteriskt..
Får inte ut henne ett ända ord.
"VAD HÄNDER WILMA, VART HAR DU ONT?!"
Hon skriker o skriker...sen ser jag att de droppar en droppe blod på golvet..
Vart fan blöder hon?!!
Ser att hon håller handen för ryggen, drar upp tröjan o ser vart skadan är.
Ett rejält hål rakt in i ryggen, som glipar en hel del...
Jag försöker stripa detta, men hålet är för litet, är mer djupt än brett.
Bara att sätta sig i bilen o åka till akuten...

Väl inne så titta de på henne, tvättade rent..
Och eftersom mamman 😎 hade stripa så bra så slapp Wilma sy. De hade redan börjat dra ihop sig.
Så de limmande ytterkanterna.
Så nu hoppas vi att det håller.
Troligtvis har hon fått en spik rakt in i ryggen 
(Iallafall va de såg ut som)
Lilla gumman ❤️
Hon är väldigt öm i ryggen, men mår bra.
Blev nog mest rädd!

Men finns nått värre än när barnen skriker så de nästan tappar andan av smärta, o man inte kan lokalisera VART det gör ont.
Usch!!

(null)

Nu sitter jag här i soffan med telefon i högsta hugg...
Läkaren skulle ringa nu på morgonen.
Snälla snälla snälla, låt mig få hjälp nu!





❤️Gilla och kommentera gärna❤️

Kommentera här: