Den är klar!!

Den är klar, o den är helt underbar!!
Jag älskar den!!!

(null)

Är den inte helt fantastisk ?!!!!

Idag följde jag med min man till stan o köpte nya skor till ungarna..
Så bjöd han mig på mat ute, så mysigt!
O otroligt skönt att se något annat för en gångs skull...!!
Blev riktigt snygga pjux till barnen, wilmas (de vita) skulle jag kunna tänka mig själv faktiskt.
Riktigt snygga alla tre.

(null)

Idag "tackade" även mitt gamla jobb av mig..
Va roligt att se allas ansikten o krama om dom.
Fick så fina blommor och presentkort på rusta. Nu ska jag fynda 😍
Finns troligtvis massor med fina julsaker nu!!
Tack så hemskt mycket fina ni, va verkligen en överraskning ❤️

Nu ligger jag i sängen o har vidrigt ont överallt..
Jag hoppas värktabletterna hjälper mer än vanligt idag.
Men de va skönt att få göra nått anant än bara sitta här o ruttna...



❤️Gilla o kommentera❤️

Kommentarer:

1 Marika:

skriven

Jätte fint avlastningsbord skulle också vilja ha. Ska prata lite snällt med min gubbe hemma!!😉❤

Svar: Ja gör de!! Jag älskar mitt!!
mammabohman.blogg.se

Kommentera här: