Fokusera på annat

Att vara ensam är inget jag gillar..
De tre små sover, ale o barnen är på träning...
Jag sitter i soffan, med Tvn igång...musik igång och pillar på telefonen...
Jepp Thats me!
O de ända jag funderar på är inredning...😂

Jag tycker de är så kul.
Att förvandla nått gammalt o slitet till nått alldeles underbart!

(null)

(null)

(null)

Dom där små detaljerna som gör de stora hela! 😍
Snart är det jul, o mycket måste fixas inför det.
Älskar julen! Allt småpyssel man kan göra inför det.

Försöker fokusera på annat som ni kanske märker..
Korta stunder (dock värdefulla stunder) försöker jag göra nått...
Även om de bara är att vika tvätten, ge djuren mat eller sitta o rita med barnen.
Det är såå lite, men de gör så mycket i mig att lyckas med de.
Så ja, jag försöker fokusera på annat, så kommer vara lite upp o ner i bloggen ett tag.
O jag hoppas verkligen medicinen hjälper så jag får komma tillbaka helt!


❤️Kommentera o gilla gärna❤️

Kommentera här: