Grisarna har rymt!

Vart hos läkaren idag, som inte kan göra någonting förrän neurologen sagt sitt...
Så fortfarande på ruta 1.
Jag blir tokig på detta, rädd....
Tänk om jag kommer få men för resten av mitt liv av detta?
O INGEN LYSSNAR på mig som kan hjälpa mig..
Detta börjar bli tufft, har snart ingen ork kvar att bråka o kriga om detta...

Va uppe hos mina älsklingar när jag kom hem, de har fått flytta in i ladugården nu. De tycker jag är jätte konstig som släppt in dom där...
Vad Kajsa har gjort vettikatten, så skitig. Hon hitta väll nått spännande i ladugården o gosa me 😂
Min lilla skit-anka ❤️

(null)
 
Idag har även grisarna rymt, men de är så snälla så de går så snällt tillbaka som en svans efter mig 😂🙈
Så söta!!
Men jag skulle uppskatta om de håller sig där dom ska, jag vill inte ha en grissvans ute 😂

Hönsen springer runt som vanligt, kycklingarna har blivit sååå stora, helg galet! 😱
Funderar på om de ska få lufta fjädrarna med adoptivmamman Agda.
Deras bio-mamma dog dagen innan de föddes :(

Kommentera här: