Håll min hand! ♥️

Ligger i min vilfåtölj och njuter av tystnaden...
De stora barnen pysslar med sitt på varsitt håll o de tre små har somnat.
Maken är på möte med innebandyn....
Haft migrän hela dagen så otroligt skönt med denna tystnad.

Ikväll käka vi Taco, bröt trenden o tog de en torsdag. Tänk så busiga vi är 😜

(null)

Ikväll är det "EFTER INEZ" klockan 20.00 på SVT2.
Glöm inte de!!
Jag känner väldigt starkt med denna film då 2 av mina 3 änglabarn somnade in i min mage.
William som blev strypt av navelsträngen....och Oliver som dog helt oförklarligt....precis som Inez.
Hampus hade en njursjukdom som han dog utav 💔
Så alla ni som frågade mig "Säg bara till om vi kan göra nått för er"....
Nu är tiden inne, kolla på filmen ♥️
Denize och Filip som är föräldrar till Inez, som är med i filmen....de är i samma sorgegruop som mig. O det känns på flera plan detta...

Håll nu min hand ikväll ❤️

Kommentera här: