Läkarbesöket

Jag vet inte ens vart jag ska börja...
Jag är så förbannad att jag nästan kokar!!!

Fick en kallelse till idag.
(null)

O hade även fått en annan kallelse till idag, fast i Eskilstuna.
Då jag tyckte att läkarbesöket prioriterades så avbokade jag ögon o väntar nu på att få en annan tid tid.....

Jag väntar på en manlig läkare....15min för sent så dyker de upp en kvinnlig läkare.
(Inte för att jag bryr mig om de, men det kommer mer.....)
Det första läkaren säger:
"-Jaha, då ska vi se om vi kan göra en sänkning på dina antidepressiva.."
Jag blev förvånad o säger....
"-Det vore juh fantastiskt, då jag inte äter några"
Hon blev lite ställd, o kollade igenom mina mediciner..
O mycket riktigt, inge antidepressiva där inte.
Hon "ändrar lite i medicinlistan" som hon kallade de...
Dvs. Hon läste upp de mediciner jag har för astma o allergi.
Samt för denna utredning jag har just nu,..
Sen säger hon...
"Ja, vad ville du med detta besök?"
Öööh??? Det är juh ni som kallat mig? 
Är mitt uppe i en utredning o har även en kallelse till den 12/12......

"Jag vet faktiskt inte vad du ska göra här idag....det står ingenting i journalen....
Och den 12/12 är en telefontid står de här"

Denna "telefontid" har jag fått hem....

(null)

Står mycket om telefontid va?

Så jag åkte dit, (7mil tur o retur) för att få veta att jag inte äter antidepressiva och jag skall göra en sänkning på dom som jag inte äter...

ALLTSÅ ALLVARLIGT?!
Va fan är detta???
Har de ingen som helst jävla koll på någonting eller.
O detta jävla landsting skall man tillhöra.
Fy fan säger jag bara.

Här sitter jag, har ont TAMEFAN överallt o får ingen som helst hjälp....
De lovar mig en massa hjälp, men inte ena sjukvården själva vet att de skickat kallelser.
De glömmer bort att ringa den telefontid de skall ringa.
O jag har dessutom AVBOKAT en tid till ögon som jag behöver inom utredningen för den hamnade på samma dag som denna kallelse.
Fy fan i helvete alltså 😭😭
Detta är juh ett skämt! 
Är det bara jag som råkat ut för dessa jävla nötter eller??
Detta är juh TAMEFAN inte sant......


Så otroligt besviken, sårad, arg och ja alla känslor i världen just nu......
FUCK SÖRMLANDS LANDSTING!!!!


Kommentarer:

1 Johanna:

skriven

Finner inga ord.. 😔❤

Svar: ❤️
mammabohman.blogg.se

Kommentera här: