Super!!!

Vad skulle jag göra utan min man?
Nu när jag inte riktigt fungerar så gör han allt...
Tvättar, städar, kör ungar, hämtar ungar, lagar mat...
Jag sitter mest i soffan o glor....(o har ångest)
Vill så mycket, men inget funkar 😭

Ritade en ritning till min man, som jag vill bygga på ett ställe i matsalen.
Ett avlastningsbord!
O vad gör gubben min då, jo, tar fram cirkelsågen o borrmaskin o bygger!!
Det är kärlek!

(null)

Typ i denna stil vill jag ha.
Och nu har han börjat bygga det till mig!! 😍

(null)

Hann hann inte mer ikväll, då vi skulle på visarkväll i skolan.
Men visst blir de bra!!! Skall betsas mörkt sen 😍

Visarkväll i skolan, de är så mysigt.
O barnen blir så stolta, vilket dom ska vara!!
Wow alltså!!
Är så imponerad, dom är så duktiga!!
Tråkigt att man givietvis har migrän just ikväll, men fick vita ihop...
Nu sover de små, o jag ligger däckad i soffan.
VARFÖR HJÄLPER INTE ALLA TABLETTER DE GER MIG?!
Blir tokig på detta!!!


❤️Gilla o kommentera❤️

Kommentera här: