”MonsterSkrikandeGetDinosarie”

Usch va dåligt jag sovit inatt...

Hur jag än låg så gjorde deninte någonstans.
O när man äntligen fann en ställning som va okej...
Så kom den stora ”MonsterSkrikandeGetDinosarien”
HERREGUUUUUUU VA MIN MAN KAN SNARKA.
Höll allvarligt på att släpa ut han till grisarna inatt. Morrr!!!!
Hur kan man snarka på både ut o inandning, o däremellan?
Det går inte ihop i min värld!
De är tur jag älskar honom ändå alltså....

Nu galer Ernst, så dags att gå upp.
Måste juh visa våra kycklingar som vi fick i somras.
Mamman dog, men min kära Agda tog över mammarollen efter vi kläckt äggen med värmelampa.
O dom är sååå fina!!


Min fina lilla Agda ❤️


O kisseungarna växer så de knakar 😍

Ska snart ut o ge djuren mat 😍

Tänk va lite djur kan lysa upp ens vardag.
Vårt egna lilla zoo ❤️

Kommentera här: