Orkar inte må såhär mer...

Jag fick borrelia i somras, o har sen dess mått skit..

Märket växer fortfarande, o har blivit mer än 10cm bredare.

Men de är väll normalt?

Har ikväll ritat ENÄNGÅNG för att bevisa hur mitt ben ser ut.

Hur bevisar man nu denna hemska värk i kroppen? Huvudvärken och domningarna i armarna o händerna?

För nä, jag tänker INTE acceptera att må såhär,

Inte leva såhär eller inte få den hjälp jag behöver!

Är så trött på att inte få vara JAG!

Jag saknar mig....😭

Jag saknar min energi...

Vill vara den mamman jag vill vara till min barn, vara den fru jag vill till min man.

Vara den vän som mina vänner förtjänar.

Mina fina vänner, saknar er o älskar er.

Några av er har verkligen ställt upp nu, varje litet ord värmer. Ni vet vilka ni är.


Men detta är inte normalt..

Varför lyssnar ingen?

Ni ska få en bild på hur mitt ben ser ut ikväll...

Har målat streck runt så ignorera det..

Då jag fick fästingen i ljumsken så ber jag om ursäkt i förväg för utmanande bild...


Fan....😓


(null)

 
Svårt att ta bild på sig själv i denna vinkel, men de går in en bit både bakom o på insidan av låret.
Men inte runt.

Orkar inte må såhär mer.....

Kommentarer:

1 Carro:

skriven

Saknar spralliga du på jobbet och önskar innerligt att du ska få må bra❤️

Svar: Saknar jobbet o er massor...hatar detta 😢
mammabohman.blogg.se

2 Anonym:

skriven

Gå gärna in på www.fsi-sverige.se Du behöver nog få behandling. Om du gått med borrelia så pass länge och du har neurologiska problem samt smärta som kanske vandrar i kroppen och eventuellt stelhet i nacke så kan du behöva doxyferm (antibiotika med substansens doxycycline).

Hälsningar
Mats Lindström
Ordförande

Svar: Har fått Kåvepenin första omgången, och doxyferm andra omgången...
Ska gå in och läsa, tack!
mammabohman.blogg.se

Kommentera här: