Hemgång!

Ja ja ja!!
Jag får åka hem, strikta order om att fortsätta blåsa i flaskan o vid minsta försämring i andligen så måste jag åka in igen.
Jag tänker såhär, jag är på sjukan nästan dagligen, jag kan be dom lyssna en extra gång när jag ändå är inne.
Ska bli så skönt att få åka hem!!

En sköterska här är så go, o försöker verkligen få mig att äta..
Inte jätte lätt, men hon hade gjort små snittar 😍
Dom va verkligen jätte goda, synd bara att jag inte fick i mig dom...
Fick i mig två o nu känns de som att jag kommer kräkas. 

(null)

Så nu checkar jag ut från nyköpings lasarett för den här gången, med rufsigt hår o värk överallt.
O hoppas jag får må bättre inom en snar framtid!

(null)

Svullen o öm, nu finns de nog inte en fläck på kroppen som jag inte har ont på 🤔
Den måste jag hitta, o bygga mig utifrån den fläcken!
Ta hand om varandra. Kram

Kommentera här: