Lite impad!

Idag har det varit en jobbig dag..
Ont precis överallt, ont i magen, huvudet, handen, mått illa o kräkts.
O febern kommer o går som vanligt...
Fryser som ett as!!
Orkar inte må såhär längre!!
Kan det aldrig ta ett slut?

Försökte bita ihop, o följde med maken o Elsa till stan..
Kolla runt lite, typ biltema, Elgiganten o Mediamarkt..
Fick väga upp de hela med Kappahl 😅
(null)

Min man köpte även i smyg, smycken till mig!
Jag älskar dom 😍
Visst är dom fina?
Och jag har väll ungefär 200 foton på mobilen på mitt öra 😂 de är INTE lätt attta kort på sina örhängen när de sitter i.. testa vettja 😂👌🏼
(null)

Nu ikväll krascha jag, ligger i sängen o tagit en handfull tabletter o hoppas att jag kan få ta bort toppen av smärtan iallafall.
Bjöd min fantastiska familj på hallonmoussetårtan som jag gjorde häromdagen, den blev riktigt bra.
Lite impad av mig själv faktiskt :)
Men inget jag kommer höra den närmsta framtiden igen, va inte enkelt med en hand.
Men nu har jag testat! :)

(null)

Nä nu säger jag godnatt, o hoppas få sova några timmar.
Hoppas ni haft en fin dag ❤️
Kram

Kommentera här: